Szanowni Państwo,

bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program CyberGOV 2022. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

    • Konferencja odbędzie się 25 maja hybrydowo i 26 maja online.
    • Prosimy o przesłanie prezentacji w pptx do 15 maja. Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
    • Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
    • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie/instytucji (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy/instytucji lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
    • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
    • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prelekcji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
    • Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej:
      CyberGOV 2022 Template
    • Otrzymają Państwo dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia.
    • W przypadku konferencji hybrydowej zachęcamy Prelegentów do wystąpienia na żywo w hotelu Sound Garden ul. Żwirki i Wigury 18, Warszawa.
    • Osoby, które nie mogą wystąpić na żywo, zachęcamy do nagrania swoich wystąpień wcześniej. Rekomendujemy tę formułę, gdyż uniezależnia nas od problemów technicznych, a ponadto umożliwia zmontowanie materiału. Możliwe jest też zdalne wystąpienie live. W tym celu konieczne jest zapewnienie odpowiedniego stałego łącza internetowego, które zapewni szybką transmisję audio-video. Tę opcję proszę jednak traktować jako ostateczność. Prosimy o informację jak najszybciej, którą wersję Państwo wybieracie.
    • Tych z Państwa, którzy wolą nagrać swoje wystąpienia, proszę o wybranie dogodnego terminu nagrania w kalendarzu w terminie 9 - 20 maja:
      WYBIERZ TERMIN NAGRANIA
    • Do moderatorów roundtables informacje prześlemy mailowo. Dodatkowo przygotowaliśmy szkolenie dotyczące moderacji dyskusji. Zachęcamy do zapoznania się z nim: OBEJRZYJ SZKOLENIE
    • Po każdej prezentacji dajemy możliwość spotkania się prelegenta z uczestnikami w dedykowanym pokoju Zoom. Spotkania te nie wliczają się do czasu wystąpienia, a trwają równolegle z kolejnym wystąpieniem.
    • Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie prezentacji, proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić.
      Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
    • Podczas konferencji będziemy nagrywać prezentacje. Uzyskane w ten sposób materiały będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz odpłatnie na naszej platformie edukacyjnej. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejszą sprzedaż nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
    • Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 14 maja.  

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: joanna.probola@evention.pl

CYBERGOV 2022

25-26 maja 2022
www.cybergov.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

© 2022 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.