Organizacje 2021 - CYBERGOV
CYBERGOV 2022 / Organizacje 2021 - CYBERGOVORGANIZATOR
Evention
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi.
Trzonem działalności spółki są spotkania realizowane w formule ‚custom event’, w których kluczową rolę odgrywa zaangażowanie uczestników w całym procesie przygotowania wydarzenia. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów.
Evention
Evention to spółka specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych. W Evention wydarzenia biznesowe traktujemy jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami i tworzącymi je ludźmi. Trzonem działalności spółki są spotkania realizowane w formule ‚custom event’, w których kluczową rolę odgrywa zaangażowanie uczestników w całym procesie przygotowania wydarzenia. Szukamy innowacyjnych form realizacji spotkań, tak by odpowiadało to obecnym aspiracjom, oczekiwaniom i potrzebom menedżerów.PATRONAT HONOROWY
Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
Biuro Bezpieczeństwa Narodowego jest urzędem państwowym, utworzonym na mocy przepisu art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 241, poz. 2416 z późn. zm.).Przy pomocy Biura Bezpieczeństwa Narodowego Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej wykonuje zadania w zakresie bezpieczeństwa i obronności. Biuro jest także merytoryczno-organizacyjnym zapleczem Rady Bezpieczeństwa Narodowego powoływanej przez Prezydenta RP. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie ustawowego upoważnienia, określa organizację oraz zakres działania Biura Bezpieczeństwa Narodowego.Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Centrum Projektów Polska Cyfrowa buduje nowoczesną, cyfrową Polskę - przyjazną wszystkim obywatelom. CPPC umożliwia organizacjom, instytucjom i firmom pozyskiwanie środków z funduszy Unii Europejskiej na realizację projektów, które przenoszą Polskę z ery papierowej do ery cyfrowej. CPPC finansuje budowę infrastruktury, dzięki której każdy z nas, w każdym miejscu naszego kraju będzie miał dostęp do szybkiego internetu, walczy z biurokracją i wspiera rozwój e-usług w administracji oraz edukuje Polaków z zakresu najnowszych technologii.
Wizją CPPC jest Polska w pełni cyfrowa, w której wszyscy obywatele mają dostęp do nowoczesnych rozwiązań informatycznych i swobodnie z nich korzystają .
Eksperci CPPC obecnie są odpowiedzialni za wdrażanie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w latach 2014 – 2020 w trzech obszarach:
Powszechny dostęp do szybkiego Internetu
Finansujemy budowę infrastruktury telekomunikacyjnej, która zapewnia dostęp do szybkiego Internetu, w szczególności na terenach słabo zaludnionych, z dala od dużych aglomeracji – w miejscach mało atrakcyjnych dla prywatnych firm telekomunikacyjnych
E-administracja i otwarty rząd
Finansujemy projekty, które zapewniają Polakom dostęp do przyjaznych i zrozumiałych e-usług w administracji i ograniczają do minimum konieczność odwiedzania urzędów. Dbamy również o polską kulturę i wspieramy digitalizację książek, filmów i muzyki – dzięki temu każdy z nas, w każdej chwili, bez wychodzenia z domu, będzie mógł przeczytać lub obejrzeć najlepsze polskie dzieła.
Kompetencje cyfrowe społeczeństwa
Finansujemy projekty, które edukują Polaków w zakresie nowoczesnych technologii. Rozwijamy umiejętności, m.in. dzieci, nauczycieli, seniorów, ale także profesjonalnych programistów. Chcemy, żeby każdy z nas czuł się bardzo dobrze w Polsce ery cyfrowej.Marszałek Województwa Mazowieckiego
Marszałek Województwa Mazowieckiego zgodnie z ustawą z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa organizuje pracę zarządu województwa i urzędu marszałkowskiego, kieruje bieżącymi sprawami województwa oraz reprezentuje województwo na zewnątrz. Do zadań samorządu województwa o charakterze wojewódzkim określonych ustawami, należą w szczególności: edukacja publiczna, w tym szkolnictwo wyższe, promocja i ochrona zdrowia, kultura, ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, pomoc społeczna, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej, polityka prorodzinna, modernizacja terenów wiejskich, zagospodarowanie przestrzenne, ochrona środowiska, transport zbiorowy i dróg publicznych, kultura fizyczna i turystyka, ochrona praw konsumentów, obronność, bezpieczeństwo publiczne oraz przeciwdziałanie bezrobociu i aktywizacja lokalnego rynku pracy.Minister Edukacji i Nauki
Minister Edukacji i Nauki kieruje działami administracji rządowej: oświata i wychowanie oraz szkolnictwo wyższe i nauka. Podstawowe zadania Ministra Edukacji i Nauki są związane z działalnością przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, a także szkół wyższych oraz z prowadzeniem działalności naukowej. Obsługę Ministra zapewnia Ministerstwo Edukacji i Nauki, które powstało 1 stycznia 2021 r. z połączenia resortów edukacji oraz nauki i szkolnictwa wyższego.
Patronat honorowy oraz udział Ministra Edukacji i Nauki w komitecie honorowym stanowią szczególnego rodzaju wyróżnienie dla przedsięwzięcia bezpośrednio związanego z oświatą i wychowaniem, polityką naukową państwa oraz istotnego dla działań Ministerstwa Edukacji i Nauki. Minister wspiera swoim autorytetem wydarzenia, które cechują się wysokim poziomem merytorycznym i organizacyjnym.
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa to instytucja o charakterze analityczno-doradczym. Zapewnia niezbędne wsparcie w procesie podejmowania decyzji dotyczących szeroko rozumianego bezpieczeństwa Prezesowi Rady Ministrów, Radzie Ministrów oraz Rządowemu Zespołowi Zarządzania Kryzysowego. Jest kluczowym elementem kompleksowego systemu zarządzania kryzysowego, którego istotą jest podwyższanie zdolności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami przez właściwe służby i administrację publiczną.
Do podstawowych zadań RCB należy m.in. monitorowanie potencjalnych zagrożeń oraz ich analiza, opracowywanie optymalnych rozwiązań pojawiających się sytuacji kryzysowych i koordynowanie obiegu informacji o zagrożeniach.
Centrum odpowiedzialne jest także za całokształt przedsięwzięć planistycznych zdefiniowanych w ustawie o zarządzaniu kryzysowym jako planowanie cywilne, w tym przedstawienie szczegółowych sposobów i środków reagowania na zagrożenia oraz ograniczania ich skutków. Kolejnym zadaniem jest koordynowanie działań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej (IK) – RCB m.in. przygotowuje Narodowy Program Ochrony Infrastruktury Krytycznej, którego celem jest stworzenie warunków do poprawy bezpieczeństwa IK.Wojewoda Mazowiecki
Wojewoda Mazowiecki jest terenowym organem administracji rządowej w województwie mazowieckim i zwierzchnikiem zespolonej administracji rządowej na jego terenie. Pozycję organizacyjno-prawną wojewody reguluje ustawa z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie. Wojewoda podlega premierowi oraz ministrowi do spraw administracji publicznej. Najważniejsze obszary działania wojewody to współpraca z samorządami, zapewnienie bezpieczeństwa, sprawne realizowanie inwestycji na terenie województwa mazowieckiego, nadzór nad gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa, polityka społeczna. Delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie znajdują się w Radomiu, Siedlcach, Płocku, Ostrołęce i Ciechanowie.
Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
Biuro Bezpieczeństwa Narodowego jest urzędem państwowym, utworzonym na mocy przepisu art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U. z 2004 r. Nr 241, poz. 2416 z późn. zm.).Przy pomocy Biura Bezpieczeństwa Narodowego Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej wykonuje zadania w zakresie bezpieczeństwa i obronności. Biuro jest także merytoryczno-organizacyjnym zapleczem Rady Bezpieczeństwa Narodowego powoływanej przez Prezydenta RP. Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie ustawowego upoważnienia, określa organizację oraz zakres działania Biura Bezpieczeństwa Narodowego.Centrum Projektów Polska Cyfrowa
Centrum Projektów Polska Cyfrowa buduje nowoczesną, cyfrową Polskę - przyjazną wszystkim obywatelom. CPPC umożliwia organizacjom, instytucjom i firmom pozyskiwanie środków z funduszy Unii Europejskiej na realizację projektów, które przenoszą Polskę z ery papierowej do ery cyfrowej. CPPC finansuje budowę infrastruktury, dzięki której każdy z nas, w każdym miejscu naszego kraju będzie miał dostęp do szybkiego internetu, walczy z biurokracją i wspiera rozwój e-usług w administracji oraz edukuje Polaków z zakresu najnowszych technologii. Wizją CPPC jest Polska w pełni cyfrowa, w której wszyscy obywatele mają dostęp do nowoczesnych rozwiązań informatycznych i swobodnie z nich korzystają . Eksperci CPPC obecnie są odpowiedzialni za wdrażanie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w latach 2014 – 2020 w trzech obszarach: Powszechny dostęp do szybkiego Internetu Finansujemy budowę infrastruktury telekomunikacyjnej, która zapewnia dostęp do szybkiego Internetu, w szczególności na terenach słabo zaludnionych, z dala od dużych aglomeracji – w miejscach mało atrakcyjnych dla prywatnych firm telekomunikacyjnych E-administracja i otwarty rząd Finansujemy projekty, które zapewniają Polakom dostęp do przyjaznych i zrozumiałych e-usług w administracji i ograniczają do minimum konieczność odwiedzania urzędów. Dbamy również o polską kulturę i wspieramy digitalizację książek, filmów i muzyki – dzięki temu każdy z nas, w każdej chwili, bez wychodzenia z domu, będzie mógł przeczytać lub obejrzeć najlepsze polskie dzieła. Kompetencje cyfrowe społeczeństwa Finansujemy projekty, które edukują Polaków w zakresie nowoczesnych technologii. Rozwijamy umiejętności, m.in. dzieci, nauczycieli, seniorów, ale także profesjonalnych programistów. Chcemy, żeby każdy z nas czuł się bardzo dobrze w Polsce ery cyfrowej.Marszałek Województwa Mazowieckiego
Marszałek Województwa Mazowieckiego zgodnie z ustawą z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa organizuje pracę zarządu województwa i urzędu marszałkowskiego, kieruje bieżącymi sprawami województwa oraz reprezentuje województwo na zewnątrz. Do zadań samorządu województwa o charakterze wojewódzkim określonych ustawami, należą w szczególności: edukacja publiczna, w tym szkolnictwo wyższe, promocja i ochrona zdrowia, kultura, ochrona zabytków i opieka nad zabytkami, pomoc społeczna, wspieranie rodziny i systemu pieczy zastępczej, polityka prorodzinna, modernizacja terenów wiejskich, zagospodarowanie przestrzenne, ochrona środowiska, transport zbiorowy i dróg publicznych, kultura fizyczna i turystyka, ochrona praw konsumentów, obronność, bezpieczeństwo publiczne oraz przeciwdziałanie bezrobociu i aktywizacja lokalnego rynku pracy.Minister Edukacji i Nauki
Minister Edukacji i Nauki kieruje działami administracji rządowej: oświata i wychowanie oraz szkolnictwo wyższe i nauka. Podstawowe zadania Ministra Edukacji i Nauki są związane z działalnością przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, a także szkół wyższych oraz z prowadzeniem działalności naukowej. Obsługę Ministra zapewnia Ministerstwo Edukacji i Nauki, które powstało 1 stycznia 2021 r. z połączenia resortów edukacji oraz nauki i szkolnictwa wyższego. Patronat honorowy oraz udział Ministra Edukacji i Nauki w komitecie honorowym stanowią szczególnego rodzaju wyróżnienie dla przedsięwzięcia bezpośrednio związanego z oświatą i wychowaniem, polityką naukową państwa oraz istotnego dla działań Ministerstwa Edukacji i Nauki. Minister wspiera swoim autorytetem wydarzenia, które cechują się wysokim poziomem merytorycznym i organizacyjnym.Rządowe Centrum Bezpieczeństwa
Rządowe Centrum Bezpieczeństwa to instytucja o charakterze analityczno-doradczym. Zapewnia niezbędne wsparcie w procesie podejmowania decyzji dotyczących szeroko rozumianego bezpieczeństwa Prezesowi Rady Ministrów, Radzie Ministrów oraz Rządowemu Zespołowi Zarządzania Kryzysowego. Jest kluczowym elementem kompleksowego systemu zarządzania kryzysowego, którego istotą jest podwyższanie zdolności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami przez właściwe służby i administrację publiczną. Do podstawowych zadań RCB należy m.in. monitorowanie potencjalnych zagrożeń oraz ich analiza, opracowywanie optymalnych rozwiązań pojawiających się sytuacji kryzysowych i koordynowanie obiegu informacji o zagrożeniach. Centrum odpowiedzialne jest także za całokształt przedsięwzięć planistycznych zdefiniowanych w ustawie o zarządzaniu kryzysowym jako planowanie cywilne, w tym przedstawienie szczegółowych sposobów i środków reagowania na zagrożenia oraz ograniczania ich skutków. Kolejnym zadaniem jest koordynowanie działań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej (IK) – RCB m.in. przygotowuje Narodowy Program Ochrony Infrastruktury Krytycznej, którego celem jest stworzenie warunków do poprawy bezpieczeństwa IK.Wojewoda Mazowiecki
Wojewoda Mazowiecki jest terenowym organem administracji rządowej w województwie mazowieckim i zwierzchnikiem zespolonej administracji rządowej na jego terenie. Pozycję organizacyjno-prawną wojewody reguluje ustawa z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie. Wojewoda podlega premierowi oraz ministrowi do spraw administracji publicznej. Najważniejsze obszary działania wojewody to współpraca z samorządami, zapewnienie bezpieczeństwa, sprawne realizowanie inwestycji na terenie województwa mazowieckiego, nadzór nad gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa, polityka społeczna. Delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie znajdują się w Radomiu, Siedlcach, Płocku, Ostrołęce i Ciechanowie.PARTNER GENERALNY
FireEye
Fireeye to dostawca rozwiązań bezpieczeństwa, dla którego kluczowe jest gromadzenie informacji. FireEye oferuje jednolitą, skalowalną platformę, która wspiera działania klientów po stronie bezpieczeństwa. Łączy ona innowacyjne technologie bezpieczeństwa, gromadzenie informacji o zagrożeniach i incydentach na poziomie całych państw oraz usługi doradcze Mandianta. Dzięki temu znika złożoność i uciążliwość zarządzania cyberbezpieczeństwem dla organizacji, które chcą zapobiegać cyberatakom i na nie reagować. FireEye ma ponad 7 700 klientów w 67 krajach, w tym ponad 50 procent firm notowanych w ramach Forbes Global 2000.
FireEye
Fireeye to dostawca rozwiązań bezpieczeństwa, dla którego kluczowe jest gromadzenie informacji. FireEye oferuje jednolitą, skalowalną platformę, która wspiera działania klientów po stronie bezpieczeństwa. Łączy ona innowacyjne technologie bezpieczeństwa, gromadzenie informacji o zagrożeniach i incydentach na poziomie całych państw oraz usługi doradcze Mandianta. Dzięki temu znika złożoność i uciążliwość zarządzania cyberbezpieczeństwem dla organizacji, które chcą zapobiegać cyberatakom i na nie reagować. FireEye ma ponad 7 700 klientów w 67 krajach, w tym ponad 50 procent firm notowanych w ramach Forbes Global 2000.PARTNERZY STRATEGICZNI
Akamai Technologies
Akamai dostarcza i zabezpiecza cyfrowe treści największych firm na świecie. Akamai Intelligent Edge Platform otacza wszystko, od przedsiębiorstwa po chmurę, dzięki czemu klienci i ich firmy mogą działać szybko, inteligentnie i bezpiecznie. Najlepsze marki na całym świecie polegają na elastycznych rozwiązaniach Akamai zwiększających możliwości ich architektur multi-cloud i budują w ten sposób swoją przewagę konkurencyjną. Akamai sprawia, że aplikacje i decyzje są blisko użytkownika końcowego - a ataki i zagrożenia daleko. Portfolio Akamai składa się z edgowych produktów bezpieczeństwa, z rozwiązań optymalizujących wydajność sieci i urządzeń mobilnych, rozwiązań zdalnego dostępu i dostarczania treści wideo. Wszystkie nasze rozwiązania wspiera niezrównana obsługa klienta, analiza i monitorowanie 24/7/365. Aby dowiedzieć się, dlaczego największe światowe marki ufają Akamai, odwiedź www.akamai.com, blogs.akamai.com lub @Akamai na Twitterze.
Advatech
Advatech Sp. z o.o. – jesteśmy firmą z polskim kapitałem, od kilku lat w czołowej dziesiątce integratorów na naszym rynku. Jednym z liderów wśród dostawców pamięci masowych, rozwiązań wirtualizacyjnych i rozwiązań bezpieczeństwa w Polsce. Stosujemy najnowocześniejsze technologie informatyczne. Zajmujemy się wdrożeniami, które prowadzą doświadczeni inżynierowie. Nasze kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami, natomiast wieloletnie doświadczenie oraz know-how pozwalają zapewnić kompleksową obsługę Klientów. Podczas organizowanych przez nas konferencji i warsztatów zdobywają oni najnowszą wiedzę o rozwiązaniach w sektorze IT. Od początku istnienia sukcesywnie i dynamicznie podnosimy jakość oferowanych usług, zaspokajając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. Zaufanie, jakim nas obdarzają, jest najwyższym dowodem profesjonalnego podejścia do realizowanych przez nas usług i rzetelnego wywiązywania się z projektów. Potwierdzają to zdobyte referencje. Najlepsze wyniki osiągamy w dostarczaniu produktów i usług dla banków, instytucji finansowych, przemysłu, telekomunikacji, sektora utility oraz instytucji publicznych. Firma powstała w 1998 roku i posiada cztery oddziały w Polsce (Wrocław, Warszawa, Poznań, Katowice). Współpracujemy ze wszystkimi czołowymi producentami z sektora IT na świecie, m.in. IBM, Oracle, Dell EMC, Hitachi Vantara, HPE, HP Inc, VMware, Veritas, Veeam, Ivanti, Barracuda, Commvault, Microsoft, Red Hat, NetApp, Brocade, Symantec i Fortinet. Jesteśmy w czołówce najdynamiczniej rozwijających się firm IT na rynku środkowoeuropejskim. Firma co roku bierze udział w ogólnopolskich rankingach m.in.: Computerworld TOP200, ITwiz Best 100. Coraz wyższe lokaty w tych zestawieniach świadczą o dynamicznym rozwoju firmy, zarówno finansowym, jak i kadrowym.
CyberArk
CyberArk to cieszący się powszechnym zaufaniem ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa kont uprzywilejowanych. Zaprojektowane od podstaw z myślą o bezpieczeństwie rozwiązanie CyberArk Privileged Account Security Solution to najbardziej wszechstronny i kompletny produkt do ochrony kont uprzywilejowanych, przeznaczony do wdrożeń zarówno w lokalnych środowiskach IT firm, jak i w chmurze oraz w środowiskach OT/SCADA. CyberArk PAS pozwala kompleksowo chronić konta uprzywilejowane oraz stworzyć spójną politykę bezpieczeństwa poświadczeń zarówno dla użytkowników jak i maszyn czy aplikacji, a hasła, klucze SSH i sekrety przechowuje w szyfrowanym i w pełni audytowanym sejfie. System daje możliwość zabezpieczenia organizacji przed wieloma atakami polegającymi na nieuprawnionym pozyskaniu poświadczeń użytkownika uprzywilejowanego.